Home / Veelgestelde vragen
Handig om te weten

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoeveel locaties zijn er?

Op dit moment heeft Office Hotel 2 locaties in Haarlem: Office Hotel Station op het Kennemerplein 20 en Office Hotel Zuid, aan de Fonteinlaan 5.

Read more
Voor wie is Office Hotel?

Voor elke zakelijke uitdaging biedt Office Hotel een optimale kantooroplossing. Of je nu starter, ZZP-er of MKB-er bent.

Read more
Waarom huren bij Office Hotel?

Bij Office Hotel huur je een eigen kantoor voor een all-in prijs én we werken met flexibele contracten. Je zit als (startende) ondernemer dus niet direct vast aan een meerjarig contract; sterker nog, je huurt bij Office Hotel al vanaf 1 maand een kantoorruimte!

Wat is Office Hotel?

Office Hotel is hét transparante kantoorconcept in Haarlem. De veelzijdige kantoorunits van Office Hotel huizen in karakteristieke gebouwen op de beste kantoorlocaties van Haarlem. Zowel in het groene, als in bruisende hart van Haarlem voorzien de kantoorruimtes jou als ondernemer in belangrijke behoeftes: zakelijke en contractuele vrijheid.

Read more

Huren

Hoelang duurt het om een kantoorruimte te huren?

Afhankelijk van je wensen heb je bij Office Hotel binnen een dag een eigen kantoor!

Waar vind ik de beschikbare ruimtes?

Wanneer je op ‘boek nu’ klikt kom je in ons reserveringssysteem terecht. Je kunt hier precies zien welke ruimtes beschikbaar zijn of wanneer deze vrij komen.

Read more
Zijn de kantoren ingericht?

Onze kantoorruimtes worden ‘plug & work’ opgeleverd. Het enige wat je zelf hoeft mee te nemen is een bureau, stoel en je computer! Alle kantoren zijn voorzien van verlichting, glasvezel internet, VoiP telefonie, strak gesausde wanden en vloerbedekking. Verder kun je je nieuwe kantoor naar eigen smaak inrichten!

Read more

Praktische zaken

Heeft Office Hotel parkeergelegenheid?

Office Hotel huurders kunnen op het terrein parkeren tegen een vast maanbedrag. Bij Office Hotel Station bedragen de kosten € 125,- per maand. Bij Office Hotel Zuid kun je voor € 95,- per maand parkeren.

Read more
Kan ik als huurder gebruik maken van de vergaderruimtes?

Als ‘bewoner’ van Office Hotel kun je 3 uur per week gratis gebruik maken van de vergaderruimtes o.b.v. beschikbaarheid. Om een vergaderruimte te uren dient vooraf gereserveerd worden door een mail te sturen naar de locatiemanager.

Read more
Mag ik mijn huisdier meenemen?

Het is helaas niet toegestaan om huisdieren mee te nemen naar Office Hotel.

Mag ik mijn kantoorruimte schilderen?

Ja, dit mag met een aantal voorwaarden: De plafonds mogen NIET geschilderd of beschadigd worden, evenals de verlichtingsarmaturen, kozijnen, vensterbank, stopcontacten, radiatoren, het houtwerk (inclusief deuren), de deurklinken & sloten en de deuren. De rest mag na (in overleg met de locatiemanager) gestuukt en/of geschilderd worden (met uitzondering van muren gemaakt van gasbeton). Alle wanden […]

Read more
Zijn er computers aanwezig?

Nee, Office Hotel voorziet niet in techniek.