Office Hotel

Je eigen kantoor in Haarlem

Wil je een kantoorruimte huren in Haarlem? Bij Office Hotel vind je betaalbare kantoorruimtes die passen bij jouw bedrijf, op basis van budget, grootte, look & feel. Of je nu een werkplek wilt huren voor een aantal uur, een aantal dagen, maanden of jaren; bij Office Hotel kan het allemaal. Zo kun je kiezen uit verschillende gestoffeerde kantoorruimtes vanaf 22 vierkante meter. 

Ieder bedrijf heeft zijn eigen identiteit, laat deze uitstralen in de bedrijfsruimte! Creëer een werkplek waar jouw werknemers graag willen werken en waar jouw klanten direct een goed beeld krijgen van de onderneming.  Denk bijvoorbeeld aan een design kantoor, een typische werkkamer of een creatieve bedrijfsruimte met de nieuwste gadgets en snufjes. Alles is mogelijk met het flexibele kantorenconcept van Office Hotel Haarlem.

  • Gang met te huren kantoorruimte OH Haarlem
    Gang met te huren kantoorruimte OH Haarlem
  • Lege kantoorruimte Office Hotel Haarlem
    Lege kantoorruimte Office Hotel Haarlem
  • Showroom bedrijfsruimte Office Hotel Haarlem
    Showroom bedrijfsruimte Office Hotel Haarlem

Specificaties

  • Ruime all-in kantoren:
  • Betaalbaar en al vanaf 12 m²
  • Kort en lang verblijf
  • Supersnel internet
  • Midden in nieuw winkelgebied
  • Dichtbij de binnenstad
  • VoiP telefonie
  • Gebruik openbare ruimtes
  • Perfect voor startende ondernemers
  • Prijs per maand exclusief BTW

Office Spaces & prijzen

Werkplek Beschikbaarheid 19-24 maanden 13-18 maanden 7-12 maanden 1-6 maanden
15 m² € 420,- € 433,- € 450,- € 450,-
20 m² € 478,- € 492,- € 511,- € 511,-
30 m² 2 beschikbaar € 573,- € 589,- € 614,- € 614,-
40 m² € 669,- € 688,- € 716,- € 716,-
45+ m² 1 beschikbaar € 765,- € 787,- € 818,- € 818,-

Specificaties

  • Ruime all-in kantoren:
  • Betaalbaar en al vanaf 22 m²
  • Kort en lang verblijf
  • Glasvezel internet
  • Dichtbij de binnenstad
  • VoiP telefonie
  • Gebruik openbare ruimtes
  • Perfect voor startende ondernemers
  • Prijs per maand exclusief BTW

Office Spaces & prijzen

Specificaties

  • Ruime all-in kantoren:
  • Betaalbaar en al vanaf 22 m²
  • Kort en lang verblijf
  • Glasvezel internet
  • Midden in nieuw winkelgebied
  • Dichtbij de binnenstad
  • VoiP telefonie
  • Bemande receptie
  • Gebruik openbare ruimtes
  • Perfect voor startende ondernemers
  • Prijs per maand exclusief BTW

Office Spaces & prijzen

Take a look inside!

Office Hotel Station beschikt over all-in kantoorruimtes, is gelegen naast het station en heeft een parkeerplaatsen op eigen terrein. Kom gerust een keer langs voor een vrijblijvende rondleiding.

Take a look inside!

Office Hotel Zuid heeft 30 moderne kantoorruimtes verspreid over de begane grond en de eerste verdieping. 

Take a look inside!


Om je alvast een goed beeld te geven van de mogelijkheden die Office Hotel biedt, zijn er drie type kantoorruimtes aangekleed in drie verschillende stijlen.

Iedere kantoorruimte is ingericht in een Basic, Standaard en Deluxe stijl. Wandel virtueel door de ruimtes heen, en krijg op deze manier inspiratie voor het inrichten van jouw eigen kantoor! 

Voor de eerste kantoorruimte kun je de verschillende stylen bekijken door op de drie buttons aan de linkerzijde te klikken
Voor de tweede en derde kantoorruimte kun met de muis door het beeld heen klikken, of gebruik de pijltjes om te navigeren. Ze heb krijg je pas een goed beeld van de ruimtes (360 graden)!

Een iPad in de buurt? Beweeg je iPad van links naar rechts en loop 'letterlijk en figuurlijk' door de kantoorruimtes heen. 

Huurvoorwaarden

Deze overeenkomst verplicht partijen tot naleving van de bepalingen van de wet met betrekking tot verhuur en huur van kantoorruimte voorzover daarvan in deze overeenkomst niet wordt afgeweken. Van deze overeenkomst maken deel uit de 'ALGEMENE BEPALINGEN HUUROVEREENKOMST KANTOORRUIMTE', vastgesteld op 30 januari 2015 en gedeponeerd op 17 februari 2015 bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.

Voor de algemene bepalingen klik je hier.
 

Betaalinformatie

Online betalingen is een gevoelig onderwerp, het vergt specialisme om alles veilig te laten verlopen. Daarom besteedt Office Hotel haar online betaalverkeer uit aan Adyen Enterprise Payment Services. Adyen collecteert al onze betalingen namens Office Hotel en notificeert ons wanneer een betaling binnen is. 

de prijzen op de website zijn exclusief BTW. Voor de huur van kantoorruimte voor een langere periode wordt 1 maand borg gerekend. 

Voor het complete overzicht van de betaalinformatie klik je hier

Huisreglement

In dit Huishoudelijk Reglement tref je afspraken en regels aan met betrekking tot het werken in het Office Hotel te Haarlem. Hierdoor wordt duidelijk wat jij, je collega’s en medeondernemers van het Office Hotel mogen verwachten. Het Huishoudelijk Reglement maakt onderdeel uit van de huurovereenkomst en zal als bijlage worden toegevoegd en dient op iedere pagina geparafeerd te worden. Hiermee geef je aan op de hoogte te zijn van het Huishoudelijk Reglement en dat je de afspraken en regels zult nakomen.

Voor de complete huisregels klik je hier